2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Gażnik. Różnica między 1.3
Autor Wiadomość
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1461
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-09-30, 18:31   [1.1] Gażnik. Różnica między 1.3

Jaka jest różnica miedzy nimi? Czy jak założę gażnik od 1.1 na silnik 1.3 to zmniejszą się osiągi? Próbował ktoś? Mój przestał jeżdzić na benzynie, chodzi tylko na wolnych obrotach.
_________________
Szanuj zieleń.
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2009-10-27, 12:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KajteK 


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2009-09-30, 18:36   

podobnież się różnią chyba dyszami... może JaJer będzie wiedział dokładnie :-)
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1461
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-09-30, 19:00   

Jeśli tylko dyszami to można przekręcić. Ale czy nie różnią się czasem wielkościa przepustnicy? Bo mam dwa od 1.1 które chodziły dobrze na benzynie i zastanawiam się żeby przełożyć.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
JaJer 

Pomógł: 10 razy
Wiek: 70
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-10-01, 01:12   

Dysze i średnica gardzieli, reszta to samo. Chodzić oczywiście będzie, ale osiągi będą ???

[ Dodano: 2009-10-01, 02:16 ]
Greg: - jak zdejmiesz "gumowy kaptur" masz dwie dysze, wykręć je i wyczyść. Od tego zacznij. Jeszcze ważną rzeczą na benzynie jest podstawa gaźnika. Jak rozwulkanizuje się guma to są cyrki. - to też może być głównym powodem złej pracy silnika.
Pozdrawiam.
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1461
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-10-01, 08:52   

Tą podstawe kiedyś już wymieniałem bo dziurawa była, także to wykluczam. Pod gumowym kapturem są trzy dysze. Czy mogę wykręcić wszystkie czy tylko dwie, a jeśli dwie to które?
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
Śróba 
ajnc koma draj

Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 92
Skąd: Elbląg/Bantry
Wysłany: 2009-10-02, 12:37   

Ja przekladalem dysze z gaznika 1,3 do gaznika 1,1 i bylo ok. Nie czulem zadnych roznic.
_________________
Śróba
 
 
 
KajteK 


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1388
Skąd: Kowale swojego losu
Wysłany: 2009-10-02, 12:58   

bo Ty człowieku w ogóle nie masz wyczucia jeśli chodzi o obsługę pedału przyspieszenia :lol:
 
 
 
Śróba 
ajnc koma draj

Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 92
Skąd: Elbląg/Bantry
Wysłany: 2009-10-03, 14:25   

To, ze wciskam go do konca to nie znaczy ze nie mam wyczucia. Musisz wiedziec ze do prowadzenia Tramburgini Diablo ]:-> trzeba miec wyczucie.
_________________
Śróba
 
 
 
eddie 

Wiek: 41
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 57
Skąd: pUstka
Wysłany: 2009-10-25, 20:30   

Panowie ;]
jeszcze raz sprawa z gaznikiem

ma sie to tak:
motor 1.3 lpg - jak nabylem dawce to smigal tylko na lpg abo wedle wlasciciela dysza od benzyny jakos padnieta i nie szlo go na benzynie palic.
po przekladce motoru do traba zrezygnowalem z lpg z przyczyn roznych i odpalic chcialem na benzynie, po przygodach z p.paliwa i przeciekami tu i tam okazalo sie ze nie chce chodzic.
teraz pytanie moje:
czy jak przekladke zrobie gaznika z 1.1 do 1.3 to bedzie to to jezdzic jak trza czy dupa? ew czy mozliwosc jest poskladania z 2 gaznikow jednego ok? czy tez moze wiecie gdzie moge nabyc dysze (tylko ktora to? ;D )?

a moze ktos ma gaznik od 1.3 i chce go wymienic na swiezo ustawiony i cacy caly od 1.1?

dziekuje i pozdrawiam
edd
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3653
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-10-25, 20:36   

a czemu nie wyczyscisz gaznika 1.3 ?
 
 
 
Greg 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1461
Skąd: Kmiecin (Łęczyce
Wysłany: 2009-10-25, 21:43   

U mnie czyszczenie nic nie dało, jak nie jeżdził tak nie jeżdzi, a teraz to nawet chyba gorzej. tyle że mój jeszcze odpali na benzynie czyli wolne obroty ma, ale jechać już nie jedzie.
_________________
Szanuj zieleń.
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3653
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-10-25, 21:48   

ogólnie to ja mam gaźnik od 1.1 tylko trzeba mu blaszke od plywaka wymienić i elektrocośtam od ssania mu brakuje.
 
 
 
eddie 

Wiek: 41
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 57
Skąd: pUstka
Wysłany: 2009-11-08, 22:38   

Greg, zrobilem operacje u sie i daje rade, tzn chodzi na wolnych i ladnie wkreca sie na wysokie, przy obciazeniu nie gasnie ale nie wiem jak z osiagami (predkosc itp.)

spod gaznika zostal z 1.3 ( komora plywaka i gardziel) a gora z 1.1 (plywak, dysze itd)


mam nadzieje ze nacos sie nada info takie ;]

pozdrawiam
edd

ps. poszukuje plastixa - pierscionka ktory mocowany jest na gaznik a do niego guma z filtra powietrza.
chetnie nabede abo nie mam a potrzebny.

;]

edd
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 13