[1.1] Gażnik. Różnica między 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
Greg
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 1461 Skąd: Kmiecin (Łęczyce
|
Wysłany: 2009-09-30, 18:31 [1.1] Gażnik. Różnica między 1.3
|
|
|
Jaka jest różnica miedzy nimi? Czy jak założę gażnik od 1.1 na silnik 1.3 to zmniejszą się osiągi? Próbował ktoś? Mój przestał jeżdzić na benzynie, chodzi tylko na wolnych obrotach. |
_________________ Szanuj zieleń. |
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2009-10-27, 12:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KajteK
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 1388 Skąd: Kowale swojego losu
|
Wysłany: 2009-09-30, 18:36
|
|
|
podobnież się różnią chyba dyszami... może JaJer będzie wiedział dokładnie |
|
|
|
|
Greg
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 1461 Skąd: Kmiecin (Łęczyce
|
Wysłany: 2009-09-30, 19:00
|
|
|
Jeśli tylko dyszami to można przekręcić. Ale czy nie różnią się czasem wielkościa przepustnicy? Bo mam dwa od 1.1 które chodziły dobrze na benzynie i zastanawiam się żeby przełożyć. |
_________________ Szanuj zieleń. |
|
|
|
|
JaJer
Pomógł: 10 razy Wiek: 70 Dołączył: 25 Lip 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2009-10-01, 01:12
|
|
|
Dysze i średnica gardzieli, reszta to samo. Chodzić oczywiście będzie, ale osiągi będą ???
[ Dodano: 2009-10-01, 02:16 ]
Greg: - jak zdejmiesz "gumowy kaptur" masz dwie dysze, wykręć je i wyczyść. Od tego zacznij. Jeszcze ważną rzeczą na benzynie jest podstawa gaźnika. Jak rozwulkanizuje się guma to są cyrki. - to też może być głównym powodem złej pracy silnika.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Greg
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 1461 Skąd: Kmiecin (Łęczyce
|
Wysłany: 2009-10-01, 08:52
|
|
|
Tą podstawe kiedyś już wymieniałem bo dziurawa była, także to wykluczam. Pod gumowym kapturem są trzy dysze. Czy mogę wykręcić wszystkie czy tylko dwie, a jeśli dwie to które? |
_________________ Szanuj zieleń. |
|
|
|
|
Śróba
ajnc koma draj
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 92 Skąd: Elbląg/Bantry
|
Wysłany: 2009-10-02, 12:37
|
|
|
Ja przekladalem dysze z gaznika 1,3 do gaznika 1,1 i bylo ok. Nie czulem zadnych roznic. |
_________________ Śróba |
|
|
|
|
KajteK
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 1388 Skąd: Kowale swojego losu
|
Wysłany: 2009-10-02, 12:58
|
|
|
bo Ty człowieku w ogóle nie masz wyczucia jeśli chodzi o obsługę pedału przyspieszenia |
|
|
|
|
Śróba
ajnc koma draj
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 92 Skąd: Elbląg/Bantry
|
Wysłany: 2009-10-03, 14:25
|
|
|
To, ze wciskam go do konca to nie znaczy ze nie mam wyczucia. Musisz wiedziec ze do prowadzenia Tramburgini Diablo trzeba miec wyczucie. |
_________________ Śróba |
|
|
|
|
eddie
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 57 Skąd: pUstka
|
Wysłany: 2009-10-25, 20:30
|
|
|
Panowie ;]
jeszcze raz sprawa z gaznikiem
ma sie to tak:
motor 1.3 lpg - jak nabylem dawce to smigal tylko na lpg abo wedle wlasciciela dysza od benzyny jakos padnieta i nie szlo go na benzynie palic.
po przekladce motoru do traba zrezygnowalem z lpg z przyczyn roznych i odpalic chcialem na benzynie, po przygodach z p.paliwa i przeciekami tu i tam okazalo sie ze nie chce chodzic.
teraz pytanie moje:
czy jak przekladke zrobie gaznika z 1.1 do 1.3 to bedzie to to jezdzic jak trza czy dupa? ew czy mozliwosc jest poskladania z 2 gaznikow jednego ok? czy tez moze wiecie gdzie moge nabyc dysze (tylko ktora to? ;D )?
a moze ktos ma gaznik od 1.3 i chce go wymienic na swiezo ustawiony i cacy caly od 1.1?
dziekuje i pozdrawiam
edd |
|
|
|
|
J.J.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 3653 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-10-25, 20:36
|
|
|
a czemu nie wyczyscisz gaznika 1.3 ? |
|
|
|
|
Greg
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 1461 Skąd: Kmiecin (Łęczyce
|
Wysłany: 2009-10-25, 21:43
|
|
|
U mnie czyszczenie nic nie dało, jak nie jeżdził tak nie jeżdzi, a teraz to nawet chyba gorzej. tyle że mój jeszcze odpali na benzynie czyli wolne obroty ma, ale jechać już nie jedzie. |
_________________ Szanuj zieleń. |
|
|
|
|
J.J.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 3653 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-10-25, 21:48
|
|
|
ogólnie to ja mam gaźnik od 1.1 tylko trzeba mu blaszke od plywaka wymienić i elektrocośtam od ssania mu brakuje. |
|
|
|
|
eddie
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 57 Skąd: pUstka
|
Wysłany: 2009-11-08, 22:38
|
|
|
Greg, zrobilem operacje u sie i daje rade, tzn chodzi na wolnych i ladnie wkreca sie na wysokie, przy obciazeniu nie gasnie ale nie wiem jak z osiagami (predkosc itp.)
spod gaznika zostal z 1.3 ( komora plywaka i gardziel) a gora z 1.1 (plywak, dysze itd)
mam nadzieje ze nacos sie nada info takie ;]
pozdrawiam
edd
ps. poszukuje plastixa - pierscionka ktory mocowany jest na gaznik a do niego guma z filtra powietrza.
chetnie nabede abo nie mam a potrzebny.
;]
edd |
|
|
|
|
|