2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy kokona
Autor Wiadomość
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 42
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1938
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-09, 00:11   

U mnie guMA :( A I STACYJKA MI SIE ZASPAWAŁA :) ALE OCZYWIŚCIE JEŻDZI:p
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 42
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1938
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-10, 11:16   

A kto mi powie jak w cwaju gaźnik wyczyścić?
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3653
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-10, 11:56   

wygotuj w occie
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 42
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1938
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-11, 13:11   

Ok a jak już zrobie zupe z gaźnika na occie to kto później mi tą śrube mieszankową ustawi?
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
Tasiemiec 


Wiek: 37
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 456
Skąd: Sopot/Gdańsk
Wysłany: 2009-04-11, 13:20   

jak bedziesz ja WKRĘCAŁ to policz ile obrotow zrobiles to powinno byc jakies 2,5 obrotu... i zapamietaj a potem wykrec wyczysc i wkrec jak wkrecisz to odkrec tyle ile bylo wtedy:) powinno zadziałac...
_________________
Teraz są dwie Fajne zagłady...:)
 
 
 
J.J. 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 3653
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-11, 13:21   

nie wykrecaj jej [;
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 42
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1938
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-14, 01:02   

w naszym gaźniku to jest aż czarno:)
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
dejmien 


Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 464
Skąd: Elbląg / Gdańsk
Wysłany: 2009-04-14, 11:43   

szatański czarny trab, to i w gaźniku czarno ;-) może poprzedni właściciel miał taką wizję że wszędzie musi być czarno :-P
 
 
 
iks 
hokus pokus


Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 431
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-04-14, 19:20   

śrubkens w gaźniku lepiej nie ruszać! niby tyle samo się przekręci a potem już nie tak samo będzie jeździł bo jedna śrubka w tą pare stopni druga w tamtą i już o... pali jak smok strzela z wydechu i tyle z tego wychodzi że trzeba dać do regulacji albo kupić nowy nie ruszany gaźnik :-) czytałem o regulacji gaźnika na niemieckim forum i są tam jakieś wykresy zależności liniowej między dwiema śrubkami do ustawiania mieszanki...

najlepiej wymyć benzyną albo ropą z wierzchu, wykręcić śrubki i dysze oprócz dwóch do regulacji składu mieszanki lub jednej w przypadku starego gaźnika i wygotować w occie z wodą śmierdzi to masakrycznie :-D a potem przedmuchać sprężonym powietrzem i powinno być dobrze, aha nie zapomnieć sprawdzić stanu uszczelek w newralgicznych punktach takich jak chociażby w komorze pływakowej jest takie ustrojstwo na sprężynce dociskane takim "młoteczkiem" ja tam miałem zużytą i się blokowało. Dysze oczywiście też wygotować lub wyczyścić, najlepiej osobno od korpusa. No i na koniec sprawdzić czy pływak szczelny jest, czy zawór zamykający dopływ paliwa(ten iglicowy zamykany przez pływak) jest sprawny i się nie zacina, oraz sprawdzić samo ustawienie pływaka czy ma odpowiednie położenie.

Ja miałem przeboje z gaźnikiem więc jak coś koko to znasz mój telefon :)
_________________
jah bless!
 
 
 
dejmien 


Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 464
Skąd: Elbląg / Gdańsk
Wysłany: 2009-04-14, 20:06   

iks napisał/a:
aha nie zapomnieć sprawdzić stanu uszczelek w newralgicznych punktach takich jak chociażby w komorze pływakowej jest takie ustrojstwo na sprężynce dociskane takim "młoteczkiem" ja tam miałem zużytą i się blokowało.

z tego co wyczaiłem to jest od wzbogacenia mieszanki na wysokich obrotach i ja po rozkręceniu i złożeniu gaźnika mialem taki myk, że to za wysoko odbijało i ten pazurek wskakiwał pod to ustrojstwo i blokował mi się gaz.... mało się przez to nie rozwaliłem. Zdejmuję nogę z gazu a trab sie dalej rozpędzał... :-P na szczęście pomogło szarpanie nogą pedału gazu od spodu ;-) a potem musiałem po prostu wkręcić to żeby nie odbijało za wysoko.
Ostatnio zmieniony przez dejmien 2009-04-14, 20:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 42
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1938
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-14, 20:16   

Dziękówa pewnie będziesz przydatny jak sie za to wezme:)
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
dejmien 


Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 464
Skąd: Elbląg / Gdańsk
Wysłany: 2009-04-14, 20:22   

no i mi w walce z gaźnikiem bardzo pomogła niemiecka dokumentacja (zrobiłem pdf'a na podstawie jakiejś niemieckiej strony):
http://dejmien.webd.pl/pl...0(org.niem).pdf

no i fragmenty mojego nieudolnego tłumaczenia, które robiłem, żeby mój ojciec też coś z tego skumał:
http://dejmien.webd.pl/pl...(fragm.pol).pdf
 
 
 
koko 
KOKO KOKO EURO SPOKO


Wiek: 42
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 1938
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-14, 20:34   

chyba każde tłumaczenie lebsze niż pełny szwabski (zwłaszcza ddr-owski:) :-P
_________________
Trabiaktywny
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10