B1 i trabant |
Autor |
Wiadomość |
Dart Mage2
Wiek: 30 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-02-26, 15:19 B1 i trabant
|
|
|
Witam! (to mój pierwszy post na tym forum)
Jeślibym pomylił dział to sorki.
A teraz do rzeczy, a więc za niedługo będę mieć B1(nie piszcie ,że się nie opłaca itp.) i interesuje mnie kwestia Trabanta, otóż czasem się na allegro przerobiony na B1 trafi (rzadko), więc jak wygląda odchudzenie tego samochodu z kwestii technicznej (kwestię rejestracji już znam), czyli jaki model najlepiej się nadaje na przerobienie. |
|
|
|
|
eMTi
emcik
Wiek: 35 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-02-26, 20:03
|
|
|
Dart Mage2, teoretycznie dasz rade dogadać sie z diagnosta zeby wpisał ci wage odpowiednia bez przerabiania auta ;) ostatnio był taki trab na allegro i rozmawialem z włascicelem to na przeglad pojechał bez srodka tylko fotel kierowcy |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
|
J.J.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 3653 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-02-26, 20:24
|
|
|
musisz po prostu jakoś wywalić z auta około 100kg ;) |
|
|
|
|
dejmien
Wiek: 37 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 464 Skąd: Elbląg / Gdańsk
|
Wysłany: 2010-02-27, 12:27
|
|
|
tylko czy wywalając siedzenia, tapicerki, koło zapasowe, półkę, i jadąc z prawie pustym bakiem da się zejść o 100kg? ;) |
|
|
|
|
Greg
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 1461 Skąd: Kmiecin (Łęczyce
|
Wysłany: 2010-02-27, 14:08
|
|
|
jeszcze na dietę można przejść, i dla zdrowia ponoć lepiej. |
_________________ Szanuj zieleń. |
|
|
|
|
Kris
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 2075 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-01, 01:31
|
|
|
koło zapasowe albo dojazdówka musi zostać raczej ;]
jeszcze można boczne szyby z pleksi zrobić,
założyć niższe opony i alu ;]
wywalić ogrzewanie też można :D |
|
|
|
|
J.J.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 3653 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-01, 07:27
|
|
|
ja mowie caly czas ogolnie o 601, bo ciezko by bylo 200 kg chyba z polo wyciagnac :) |
|
|
|
|
dejmien
Wiek: 37 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 464 Skąd: Elbląg / Gdańsk
|
Wysłany: 2010-03-01, 23:18
|
|
|
J. napisał/a: | ja mowie caly czas ogolnie o 601, bo ciezko by bylo 200 kg chyba z polo wyciagnac :) |
tu by trzeba było z Jaśkiem zagadać, podobno ważył kiedyś swojego zielonego i udało mu się sporo odchudzić, tzn. konkretnie to rudej się udało |
|
|
|
|
Golab
lubie placki
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Kwi 2007 Posty: 1552 Skąd: 3Mia100
|
Wysłany: 2010-03-02, 17:53
|
|
|
proponuje zeskrobac rdze :P, a tak naprawde to bym sprobowal zaminic duro ma wlokno szkalne czy tam weglowe, porobic formy i sie pobawic :) |
|
|
|
|
dejmien
Wiek: 37 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 464 Skąd: Elbląg / Gdańsk
|
Wysłany: 2010-03-02, 20:51
|
|
|
tylko czy zdąży zrobić takie przeróbki zanim skończy 18 lat i będzie już miał kat.B |
|
|
|
|
Kaszub
Kaszub
Pomógł: 1 raz Wiek: 57 Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 371 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-03, 21:03
|
|
|
Ciekawy topik, ciekawy i pożyteczny :)
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale masa własna cfaja to 615, czy 625kg a limit masy własnej dla B1 to 550kg. Zostaje więc 65 - 75kg. Do wpisania do dowodu nowej masy na stacji diagnostycznej potrzebna jest lista przeróbek, więc demontaż foteli nic nie da, bo potem nie można ich znowu włożyć. Oprócz alufelg, wywalenia wszystkich wygłuszeń przychodzi mi do głowy wywalenie/zmiana zderzaków, wywalenie systemu ogrzewania kabiny /jeśli jeszcze jest :)/ no i modyfikacja wydechu. Mały tłumik jeśli dobrej jakości jest skuteczny Nie jestem pewien czy plexiszyby są dopuszczalne. |
|
|
|
|
eMTi
emcik
Wiek: 35 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-03, 22:42
|
|
|
Kaszub, plexi szyby sa niedopuszczone ;) ale poliwęglanowe tak tylko że takie szybki kosztuja krocie |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
|
dejmien
Wiek: 37 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 464 Skąd: Elbląg / Gdańsk
|
Wysłany: 2010-03-03, 22:42
|
|
|
aż sprawdziłem - wg. książki skurskiego 615 kg
(ciekawi mnie tylko jak się ma DMC wg książki - 1000kg, w dowodzie mam wpisane 920kg)
skurski.jpg
|
|
Plik ściągnięto 259 raz(y) 67,42 KB |
|
|
|
|
|
Golab
lubie placki
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Kwi 2007 Posty: 1552 Skąd: 3Mia100
|
Wysłany: 2010-03-04, 10:27
|
|
|
mozesz wywalic fotele, i potem wstawic ale w dowodzie zmienia ci liczbe miejsc :) |
|
|
|
|
billbo-luke
Dołączył: 02 Lut 2007 Posty: 198 Skąd: 3City
|
Wysłany: 2010-03-04, 17:23
|
|
|
Zawsze można zrobić tymczasowy stelaż z kartonu
Można też na przykład wywalić mechanizmy otwierania okien
I jeszcze... można by wpakować między nadkola, a duro balony z He |
|
|
|
|
eMTi
emcik
Wiek: 35 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-04, 18:30
|
|
|
gdzies w necie widzialem opis przygotowania malucha na B1 wiec mozna by sie oprzeć na tej wiedzy w przerobce traba |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
|
Golab
lubie placki
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Kwi 2007 Posty: 1552 Skąd: 3Mia100
|
Wysłany: 2010-03-04, 21:30
|
|
|
ale i tak bede uwazal ze zmiana duro na wlokno jest najlepszym pomyslem :) |
|
|
|
|
Kris
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 2075 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-04, 21:55
|
|
|
nie można tylnych bocznych szyb zastąpić pleksi?
przecież na tych szybach można mieć co się chce a nawet możesz je zaślepić w ogóle ;> |
|
|
|
|
eMTi
emcik
Wiek: 35 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-04, 22:11
|
|
|
Kris, tak ale jak peknie przy wypadku to ma ostre końce i moze cie poranic.. taka wersja policji jest i diagnostów |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
|
J.J.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 3653 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-03-04, 23:09
|
|
|
jesli chodzi o przednią i przednie boczne ;) |
|
|
|
|
|