Alledrogo :) |
Autor |
Wiadomość |
Alan Querthen
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 42 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2014-01-20, 18:00 Alledrogo :)
|
|
|
http://tablica.pl/oferta/...html#7b9e0280a4
co wy sadzicie o takim czymś?
Że mocy o 50% więcej czyli z 26 kucy do 39 mi skoczy
druga kwestia ma ktoś mocowania do Luxar'a na zbyciu? |
_________________ „Jeśli będziesz myślał tak jak teraz, to będziesz miał to, co masz.
Jeżeli zmienisz swoje myślenie, zmienisz to, co masz.” |
|
|
|
|
przemas601
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 238 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-22, 20:26
|
|
|
Jeżeli to jest geometrycznie poprawnie zrobione to oczywiście poprawi osiągi,ale nie myśl,ze wystarczy zmienić układ tłokowy i nagle będziesz miał plus 50 % mocy. Trzeba by było jeszcze dobrać do tego wydech i gaźnik,a najlepiej dwa podłączone bezpośrednio pod skrzynie korbową z zaworami zwrotnymi płytkowymi,zastępując stawidła które nie umożliwiają pełnego zapełniania mieszanką w każdym zakresie obrotów. Po takich modach wykręcenie z silnika traba 50 km nie będzie stanowiło problemu. |
|
|
|
|
Alan Querthen
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 42 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2014-01-22, 21:49
|
|
|
aż 50 kucy, no nieźle ale po tym co napisałeś dochodzę do wniosku że wrzucenie silnika z Wartburga to prostsze rozwiązanie :)
Na razie nie myślę o zmianach bo te 70km/h po mieście mi wystarczy :)
ale dobrze wiedzieć, że jest ktoś to ochroni przed głupim spontanicznym zakupem :P |
_________________ „Jeśli będziesz myślał tak jak teraz, to będziesz miał to, co masz.
Jeżeli zmienisz swoje myślenie, zmienisz to, co masz.” |
|
|
|
|
PeQ200
Wiek: 32 Dołączył: 18 Lis 2012 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-23, 13:10
|
|
|
przemas601, dobrze prawi, dać mu wódki :D Zawór zwrotny to podstawa w cwaju, żeby coś zawalczyć. Jeżeli interesuje Cię ten temat, to zapoznaj się z konstrukcjami Rotaxów, tam to było często stosowane :) |
|
|
|
|
przemas601
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 238 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-23, 17:17
|
|
|
Myślę,że mimo wszystko łatwiej jest podnieść moc szejsetki niż zrobić porządny swap silnika wartbanga. Tylko do tego trzeba mieć bardzo dobry wał korbowy,bo podniesienie mocy o 100% będzie się wiązało niestety z szybszym zużywaniem łożysk korbowych. Oczywiście i na to jest metoda,lepszy olej do mieszanki,najlepiej coś do wyczynowych cfaji i porządnie zrobiony wał w poznaniu. |
|
|
|
|
Alan Querthen
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 42 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2014-01-23, 21:23
|
|
|
No dzięki Chłopaki :)
Tak się zastanawiałem właśnie nad różnymi koncepcjami bo mój wałek niebawem padnie, a jak już coś robić to mam przy silniku to tak chciałem troszkę coś więcej od Siebie :) ale jak widać na razie zostanę przy doprowadzeniu tego do ładu i jak zacznie brakować mi czegoś i bliżej się zaprzyjaźnię z mym nowym nabytkiem to pomyśle :) a z wałem gdzie się najlepiej zgłosić? :) |
_________________ „Jeśli będziesz myślał tak jak teraz, to będziesz miał to, co masz.
Jeżeli zmienisz swoje myślenie, zmienisz to, co masz.” |
|
|
|
|
|