 |
ogarniety.prohost.pl/gs
|
tarcze czy bębny na tyle |
Autor |
Wiadomość |
Maciek

DDR: 1.1
Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2014-02-16, 15:48 tarcze czy bębny na tyle
|
|
|
Jak wyżej. Koniecznie muszę mieć 4x100 otwory m12x1.25 bo szpilki już mam. I teraz albo tarcze z golfa + zaciski aluminiowe z golfa 4 (mam czopy i zaciski do regeneracji no i przejściówki na wahacz) lub nawiercanie oryginalnych bębnów. Z przodu mam 239 wentylowane z opla astry. Nie mogę większych bo felga 13. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
 |
Bross
New 353 injection

DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-02-17, 19:24
|
|
|
hmmm Skoro masz tajle to rób ,szkoda by się zmarnowały.
Najłatwiejsza opcja zostawić bębny z tyłu i tylko zmienić im rozstaw.
Ja przy T1,1 (1600) mam tylko serwo dołożone i jest OK
Przy T601 (G10) Przód Tarcze 239mm podwójne wentylowane, tył bębny seria.
Przy T601 (1000) Przód tarcze 239mm pojedyńcze, tył seria.
W każdym jest OK, Hamulce działają bez problemów Jedynie w 1600 przydały by się większe tarcze... bo 231mm strasznie szybko się grzeją :D
Także skoro Ja nie mam problemów z tyłem to po co kombinować ?
Owszem lepsze i tańsze w obsłudze, ale jestem przekonany ,że tarcze z tyłu to już robić z całym układem hamulcowym w komplecie łącznie z korektorami sił. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,054 sekundy. Zapytań do SQL: 8
|