Garażowo Trabantowo - shłodnica...
koko - 2010-07-14, 11:27 Temat postu: shłodnica... Mam pytanie związane z wiatrakiem hłodnicy mianowicie nie załancza mi sie co spowodowało rozsadzenie plastikowej części chłodnicy. chłodnice mam zamiar na prube zpoksipolować
ale jak zrobić żeby wiatrak chodził? gdy zwieram na krutko to sie kręci.
rado343 - 2010-07-14, 11:52
koko, jeśli masz czujnik temp. wkręcony w chłodnice to prawdopodobnie on nie działa
http://sklep.intercars.co...ic=0&lang_id=PL
Golab - 2010-07-14, 12:25
rado343 napisał/a: | koko, jeśli masz czujnik temp. wkręcony w chłodnice to prawdopodobnie on nie działa |
dobrze mowi dajci mu jesc
koko - 2010-07-14, 17:51
no ok ale temperature pokazuje jak by dobrze:/ może być jakaś inna przyczyna?
J.J. - 2010-07-14, 17:56
wskaźnik temperatury tu nic nie ma do tego.
jest wskaźnik temperatury i jest czujnik termiczny włącznika wentylatora ( zdjęcie pokazał ci Radek ), który jest w chłodnicy. jeśli on walnie to wentylator się nie włącza i parabuch :)
koszt 24 zł :)
koko - 2010-07-14, 17:59
spoko dzięki
haski - 2010-07-14, 18:56
wentylator sie załancza przy 2-zielonej jakieś 92 stopnie
franc - 2010-07-14, 19:23
a pewny jestes ze sie nie wlacza? mogla miec slaby punkt i cisnienie ja rozsadzilo tym bardziej jak mowisz ze temperature pokazulje normalnie . ostatnio to mialem w oplu
[ Dodano: 2010-07-14, 20:34 ]
z reszta szybciej wywali wode gora niz rozsadzi chlodnice musiala byc oslabiona
Kris - 2010-07-14, 22:15
czujnik temperatury jest w silniku więc temp. oleju (diody) nie ma nic do tego ;]
padł Ci raczej czujnik w chłodnicy jak wyżej pisali bo u mnie było to samo i miałem wiatrak na guzik xD
koko - 2010-07-14, 23:02
ok a kto mi powie jaką chłodnice mam szukać .
wiem że można od golfa ale niewiem jakiego ani jakich przerubek to wymaga ani od czego jeszcze może pasować.
Kris - 2010-07-15, 00:07
ja mam chłodnicę od Golfa 1.3 chyba ;]
1.wymaga usunięcia starego mocowania przy lampie, przynajmniej u mnie i dorobienia blaszki ;)
2.dolne mocowania chłodnicy chociaż można zrobić dwie blaszki z otworkami (zawsze stabilniejsza)
3. zakup nowego/dłuższego wężyka powrotnego do zbiorniczka wyrównawczego bo wylot z chłodnicy jest po drugiej stronie
4. przerobienie wiatraka trabantowego albo po prostu założenie wiatraka od Golfa wraz z tą blachą ;]
chyba wsio napisałem ;)
coś takowego chyba mam... bym musiał sprawdzić...
http://allegro.pl/item111..._wody_nowa.html
redips - 2010-07-15, 06:34
ja mam chlodnice od opla corsy 1,4 chyba wraz z wiatrakiem.
I tak jak kris pisal... Dluzsze weze, dorobione mocowanie, wlacznik na guzik :)
koko - 2010-07-15, 08:24
a wartburgowa jest takasama?
Kris - 2010-07-15, 09:05
coś tam się różniły ale nie pamiętam co dokładnie... :/
ogólnie to możesz kupić dowolną chłodnicę (tylko żeby pojemność silnika się zgadzała) i przerabiać żeby weszła ;]
koko - 2010-07-15, 09:22
Masakra
Kris - 2010-07-15, 16:16
no nie taka masakra, nie przesadzajmy ;)
niektórzy brali z chłodni trabantowej odginali tą całą blaszkę z wiatrakiem i zaginali to na nowej golfowej i też im się trzymało...
koko - 2010-07-15, 16:46
nie no masakra to że4 mój złamany kruciec sie zgóbił
znalazłem na szrocie inną za 150 a na pańcie była do wczoraj...
Kris - 2010-07-15, 17:26
w mojej trabantowej jeden króciec jest nowy (wspawany) a drugi się sączył...
koko - 2010-07-15, 17:31
tak ale ja jednej końcówki niemam więc nie zespawam
eMTi - 2010-07-17, 11:01
mam chłodnice,wentylator,czujniki
|
|
|