 |
ogarniety.prohost.pl/gs
|
|
Ocena stanu tchnicznego przegóbów |
| Autor |
Wiadomość |
Maciek

DDR: 1.1
Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2009-04-01, 21:05 Ocena stanu tchnicznego przegóbów
|
|
|
| No właśnie. Mam przed sobą dwie pary przegubów, jak ocenić ich stan, powiedzmy organoleptyczne? Nie pamiętam żeby któryś z nich strzelał ale nowe też nie są, a chciałbym wybrać najlepsze. Jak je sprawdzić? złapać, skręcić, pogłaskać, ugotować w occie? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
 |
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-04-02, 13:28
|
|
|
| przedewszystkim poszukał bym luzów. jak nie ma to przelał bym benzyną ekstrakcyjną, wyczyścił stary smar i naładował nowego i jazda. |
|
|
|
 |
bRq
Trampolina.info

DDR: Trampolina.info
Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2009-04-02, 18:27
|
|
|
| ropa chyba lepiej wymywa smar,olej itp :) |
_________________ www.Trampolina.info
 |
|
|
|
 |
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-04-03, 13:55
|
|
|
| no to ropą. czymś co rozpuści stary smar i wypłucze syf. ;P |
|
|
|
 |
Maciek

DDR: 1.1
Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2009-04-03, 17:22
|
|
|
| W sumie to 4 pary, znalazłem jeszcze komplet do 601 i wartburga, ale drugie chyba mają dłuzszy wieloklin. A to żeby smar zmienić to się domyśliłem :P |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,134 sekundy. Zapytań do SQL: 8
|