My - ważniak :P
iks - 2009-04-10, 09:05
u mnie jest od długich
J.J. - 2009-04-10, 10:18
a u mnie robi jako rezerwa mixolu w benzynie :)
emi - 2009-04-10, 11:00
niebieska lampka po prawej to długie
od samych świateł jest duża żółta po środku.
pomarańczowa po lewej czasem się pali czasem nie , ma coś wspólnego z ustawieniem świateł wysko- nisko.
eMTi - 2009-04-10, 13:19
no to mam problem bo umnie się ciągle pali i swieca mocno jak by non stop długie był... chyba ze mam takie zarowki :P lampa od kierunków sie pali ale ta na srodku sie wogole nie pali ;/
iks - 2009-04-10, 17:04
może masz przełącznik popsuty musisz sprawdzić czy się zmienia coś jak cykniesz na długie i z długich na krótkie, a gaźnik w occie tylko, że jak wykręcisz śrubę regulacji mieszanki to już jej nie ustawisz dobrze sam :)
emi - 2009-04-10, 18:57
jak sa włączone długie to żółta od zwykłych świateł gaśnie.
kurna o ile dobrze pamiętam.
Kris - 2009-04-10, 22:32
czerwona lewa to ładowanie
środkowa zielona to kierunkowskazy
niebieska prawa to długie
a sygnalizacja o włączonych światłach to po prostu podświetlenie licznika lub dodatkowa lampka w tarczy na wysokości gdzieś 50km/h
jeśli mnie pamięć nie myli oczywiście ;)
[ Dodano: 2009-04-10, 23:34 ]
aaa no i lampka pomarańczowa od świateł mijania (jeśli takowa jest) nie gaśnie po włączeniu świateł drogowych jeśli dobrze mi się wydaje...
emi - 2009-04-10, 22:36
w 601 nie ma lampki od kierunków, jest tylko "cykacz" zakręcam się pomału! o jakim modelu mowa? :)
eMTi - 2009-04-11, 08:47
601 no i umnie jest lampa kierunkowskazów :P sa ogolnie 3 lampki :P pali od kierunkow jak sa kierunki odpalone ;p no i niebieska jak swiatła sie odpalają :P
Kris - 2009-04-11, 10:03
ja się tam nie znam jak z tymi rocznikami było ;)
ale w tych okrągłych licznikach (czarnych) to chyba zawsze były
przynajmniej w latach '80 to już bankowo bo u mnie były
no to eMTi skoro masz tak jak napisałem wyżej to niebieska powinna się świecić tylko przy włączonych długich... a czy one w ogóle się zmieniają między mijania i długimi?
miałem ten sam problem na początku ale to winna tego buca, tzn. poprzedniego właściciela ;] i pokrótce była to kwestia przewodów i bezpieczników.
Tasiemiec - 2009-04-11, 11:16
lampka ta wysoko żółta to od mijania zapolonych lewa czerwona to ładowanie jak sie niepali to znaczy ze niema ladowania nastepna wieksza posrodu to pomaranczowa kieronkow a na koncu niebieska do długich ... tak ja mam dziabongu:)
Wolf - 2009-04-11, 13:41
Tasiemiec napisał/a: | lampka ta wysoko żółta to od mijania zapolonych lewa czerwona to ładowanie jak sie niepali to znaczy ze niema ladowania nastepna wieksza posrodu to pomaranczowa kieronkow a na koncu niebieska do długich ... tak ja mam dziabongu:) |
Ja mam u siebie tak jak tu na rys. . ale mam też licznik de luxa gdzie długie są po prawej :D
1- kontrolka ładowania
2- kontrolka kierunkowskazów
3- kontrolka długich
4- kontrolka ustawienia swiateł H4 (nowy typ reflektorów)
5- licznik kilometrów
6- licznik kilometrów dzienny ( tylko de luxe)
7- pokrętło do zerowania licznika dzienn
eMTi - 2009-04-11, 14:21
jakos to ogarne hehe najwyzej zrobie nową elektryke do świateł i bede miał spokój a nie jakies patenty :P
Wolf - 2009-04-11, 18:22
Jak miałeś grzebane przy elektryce to tak , najlepiej zrobić elektrykę od nowa niż dochodzić do normalności ze starą
eMTi - 2009-04-11, 20:46
koles porobił jakies wyłączniki sriki pierd*lniki i inne dziwne rzeczy.... wiec kupie troche kabli i od nowa porobie
emi - 2009-04-11, 23:31
ja w takim razie tez mam porobione jakieś patenty, bo nie mam na liczniku lampki do kierunków, mam żółtą od św mijania, niebieską od długich, ładowanie i u góry tą od ustawienia reflektorów.
za to mam obok kierownicy, po lewej, trzy dodatkowe kontrolki , dziadkowy patent,
zielona migająca od kierunków , środkowa czerwona pali się razem ze światłami stop a trzecia chyba jest od niczego. Zapasowa. ale jaja z tymi patentami
Kris - 2009-04-12, 03:17
No to masz Emi po prostu ładny patent
J.J. - 2009-04-12, 04:03
że ten trabant jeździ to już jest patent :P
eMTi - 2009-04-12, 09:39
no jutro trabiszon ma małą wycieczke zobaczymy jak to przeżyje heh. wogole biegi chodziły tak ciężko ze masakra troche smaru i już wsumie ok ;) tylko dziwi mnie to że 'wajcha' idzie bardziej w dół niż w góre da rade to jakos wyregulować ? bo potrafie czasem przywalic se w noge przy zmianie biegów heh
dejmien - 2009-04-13, 20:30
odnośnie świecącej kontrolki od długich to może masz tak jak ja - mianowicie czasem długie się włączą i nie chcą się wyłączyć - przekaźnik od długich niechętnie odskakuje... (muszę go ręcznie śrubokrętem odpstryknąć)
odnośnie kontrolek to mam tak jak pisał Kris i Tasiemiec:
lewa czerwona - ładowanie
środkowa - migacze
prawa - niebieska - długie
(tą na górze od świateł wywaliłem żarówkę bo wkurzająca w nocy jest...)
a po lewej to mam własne kontrolki i włączniki które sobie we wakacyje zrobiłem (podgrzewanie szyby, halogeny przód i tył, światła, stop i ręczny)
Odnośnie gaźnika - Koko - tak jak tasiemiec pisał - wkręcić srubę do końca licząc obroty i zapamiętać, potem wykręcić całkiem, a przy montażu wkręcić do końca, i potem wykręcić o zapamiętaną wartość. Jak mój gaźnik był czyszczony to kompresorem został przedmuchany
|
|
|