Rozmówki Trabantowe - Rodzaje garbusów fotki linki itp.
haski - 2011-09-09, 18:51
mega opcja to był 1302 70/71 tylko dojcz bo innego nie było
koko - 2011-09-09, 22:20
przedewszystkim 1303 był kuty a dojcz a mekstk blaszany...
[ Dodano: 2011-09-09, 23:21 ]
haski ma dużo wiedzy na ten temat w końcu je składał!
zolwik - 2011-09-13, 05:41
Siemanko widzę że ten pierwszy spada z ceny ogłoszenie na alledrogo cena 2100 .
Napiszcie mi opłaca się jechać zobaczyć go ?
koko - 2011-09-13, 09:40
w razie co to chętnie z Tobą pojade
zolwik - 2011-09-13, 19:36
Ok, zgadamy się
ps. patrzę po ogłoszeniach i mam pare pytań:
Od czego zależy
-wlocik przy końcu tylnej szyby
-duże lampy tył
-przednie lampy (jajowate )
Lubo - 2011-09-13, 19:50
Bananki za oknem --> powyzej 71roku produkcji i meksyki
Duże lampy z tyłu (stopy słonia) --> model 1303 pow.73 roku produkcji i wszytkie meksyki
Lezace lampy przód (tylko niemce tzw. dziadki) -->produkowane do roku 67 (na rynek amerykanski 66)
Pozdro
zolwik - 2011-09-13, 20:02
O wielkie dzięki
A jeszcze zapomniałem o :
-kierunkowskazy przód na błotnikach czy w zderzaku (od czego zależy ) ?
-szyberdach na całym dachu (oryginał czy własny wymysł ) ?
- kierownica są różne ...
Lubo - 2011-09-13, 20:15
kierunki generalnie były najpierw w słupkach bocznych, potem na błotniki je przeniesiono (wersje amerykańskie miały obok reflektora na błotniku o tak: http://file1.npage.de/002...-cal-look01.jpg )
były jeszcze wersje z kierunkiem wbudowanym w reflektor przedni, no i na końcu produkcji w niemczech przeniesiono je z błotników na zderzak. (75rok w dojczach...nie wiem dokłądnie jak tam z meksami było kiedy na błotnikach a kiedy na zderzaku.) jeszcze miałeś wersje amerykańskie, gdzie w późnych dojczach dalej kierunki na błotnikach były (na górze błotnika w takiej wieeelkiej chromowanej obudowie)
Cytat: | -szyberdach na całym dachu (oryginał czy własny wymysł ) ? |
Zależy ;p... generalnie wychodziły takie wersje, jednak były to wczesne modele... do którego roku, to nie powiem, ale sądze, że te po 67 roku nie miały już opcji faltdach...za to w 1303 miałeś szyber oryginał (prawie zawsze cieknący )
...Tak kierownice są różne... od wąskich jak drucik z półksiężycem, po takie masywniejsze w nowych garbach
zolwik - 2011-09-14, 19:42
Ten egzemplarz jest zadbany http://otomoto.pl/volkswa...-C20486099.html
ale martwi mnie że :
-cena hmm
- z tego co widzę że handlarz (na podwórku złom i laweta)
Jeszcze tego znalazłem http://allegro.pl/czarna-perla-i1816741455.html (wnerwia mnie że nie ma zderzaków , to chyba nie jest fabryczne ?)
Lubo - 2011-09-14, 20:42
Żółwik...nie wiem czy wiesz, ale ten drugi garb jest już od godziny 15:41 Świętej Pamięci...szkoda garba
A ten drugi fajny;p... Handlarz za takiego starego garba by się brał ? Jeśli stan rzeczywiście taki ekstra to i cena dobra.... pojedź obczaic albo popros o zdjęcia newralgicznych miejsc i spytaj czy buda nie spawana do podłogi...
Powodzenia
haski - 2011-09-14, 21:15
jaki to meksyk z 1964 /meksyk dopiero robiŁ OD 1978/ 64 TO POWINIEN BYĆ JESZCZE DZIADEK
Lubo - 2011-09-14, 21:43
haski napisał/a: | jaki to meksyk z 1964 /meksyk dopiero robiŁ OD 1978/ 64 TO POWINIEN BYĆ JESZCZE DZIADEK |
To jakaś nowość, ze garb ma burdel w papierach ?
no ale fakt z tym 64 to lekka przesada
koko - 2011-09-14, 22:05
mój stary nie dziadek :D
zolwik - 2011-09-15, 16:15
Lubo napisał/a: | Żółwik...nie wiem czy wiesz, ale ten drugi garb jest już od godziny 15:41 Świętej Pamięci...szkoda garba |
szkoda ,albo też ściema bo ja bym ogłoszenie ściągną po co ma wisieć i wnerwiać
Kris - 2011-09-15, 20:35
Według mnie też ściema, bo jaki właściciel robi zdjęcia wnętrza auta przez szybę?
|
|
|