Garażowo Trabantowo - [wsio] Konserwacja profili zamkniętych.
J.J. - 2009-09-29, 21:07 Temat postu: [wsio] Konserwacja profili zamkniętych. Szukam kogoś do zrzuty na fluidol.
W planie mam zalanie profili do pełna :)
Potem wpompować trochę powietrza by ciśnienie wywaliło np. fluidol każdą szparką :)
Następnie zlać do butelek i następne Auto :)
emi - 2009-09-29, 21:12
a ile to może stać? bo może mi by się przydał?
koko - 2009-09-29, 21:24
W sumie to nie głupie...
z chęcią bym zabespieczył garba przed zimą...
...bo w traba jak by u mnie wlać to każdy wie...
J.J. - 2009-09-29, 21:27
Emi, nie wiem. Muszę wyliczyć ile litrów wejdzie w auto.
Najgorsze jest to, że progi i jaskółka to jedna całość i w to wchodzi tego najwięcej.
Koko, w co ty chciałeś to wlewać :D ?
koko - 2009-09-29, 22:53
W szyje ...
...kanał gżewczy = próg nadproże....
JaJer - 2009-09-30, 07:45
Fluidol najlepiej pompować jak jest ciepło, albo auto jest rozgrzane w bardzo ciepłym garażu. Teraz na zewnątrz już są zbyt niskie temperatury :(
Masa zastyga na zimnych blachach i traci właściwości penetrujące :(
Greg - 2009-09-30, 09:19
Palnikem rozgrzać:):), ale przedtem bezołowiówki wlać i tydzień jeździć, jak to kiedyś ktoś na forum CT napisał.
iks - 2009-09-30, 15:34
ja mogę załatwić w tym momencie ze 20 litrów surówki ropnej ale to się nie na da chyba raczej bo tam kupa siarki...
J.J. - 2009-10-07, 10:31
Bry.
decyduje się na preparat Noxudol 750. Ponoć nie ma lepszych, ale cenowo wychodzi to ciut więcej niż fluidol.
10 kilo fluidolu kosztuje 125zł
20 litrów Noxudolu kosztuje 400zł ( na allegro jest drożej, udało mi się źródło znależć )
Różnica spora. Pytanie też czy kg=l.
Cz jest ktoś chętny?
Z pewnych względów Adaś-X ma pierwszeństwo :)
KajteK - 2009-10-07, 10:54
szczerze śmiem wątpić aby w przypadku tak gęstego specyfiku 1kg = 1l
|
|
|