Mam - Bębny trab 1.1
elptakusa - 2011-09-25, 13:53 Temat postu: Bębny trab 1.1 Mam i oddam w dobre ręce (jak tylko rozbiorę) bębny od traba 1.1.
koko - 2011-09-25, 14:29
a w jakim stanie bo moje są faliste
elptakusa - 2011-09-25, 18:46
Nie rozkręcałem ich jeszcze (świeżo co zdobyłem je z wahaczami) ale ponoć okładki były wymieniane no i zewnętrznie nie wyglądają źle. Jak je rozbiorę (może do końca tyg) to podrzucę jakieś fotki albo co.
koko - 2011-09-25, 21:05
Jak coś to ja chętny jestem bo czas traba robić
elptakusa - 2011-09-26, 20:30
Spoko jak tylko ogarnę turbo tępo skrobania lakieru to się wezmę za te bębny;)
koko - 2011-09-26, 20:57
jej dojeżdżasz do duro?
elptakusa - 2011-09-27, 20:38
Nie, zwalam lakier który był położony wałkiem... I matowie to co zostaje bo mocno się trzyma ten oryginalny lakier. Nie idzie za dobrze ale mam nadzieję, że uda mi się zrobić by wyglądał lepiej niż przed tym zabiegiem. Niestety z braku czasu klape przednią i tylnią zostawię na później.
J.J. - 2011-09-27, 20:57
poczytaj w temacie Radka o jego Trabancie, on używał czegoś i kilka warstw lakieru/wałków mu schodziło na lajcie
koko - 2011-09-27, 22:00
jeśli chodzi o chemie to polecam bemiksol a jeśli o mechaniczne usuwanie to oscylator u mnie w chwile zrobilem gołe pasy aż do duro
elptakusa - 2011-09-29, 20:28
Nie zdążyłem poczytać, a już duro mam oczyszczone;) Teraz tylko podszpachlować gdznieniegdzie bo się skubanieć poobijał :( no i przygotować blachy do malowania.
koko - 2011-09-30, 10:44
A gdzie to robisz bo bym z chęcią Cie odwiedził i ewentualnie nawet pomógł!
elptakusa - 2011-09-30, 21:02
Zbunkrowałem się u kumpla na melinie i już finiszuje (oby efekt był lepszy od tego co miałem).
I dzięki za chęci, skorzystam następnym razem;)
A i wiedzieliście, że pod tylnią rejestracją jak się zedrze do gołej blachy jest wybity mały znaczek trabanta?
A no i pytanko czy traby miały z tyłu jakiś znaczek? W stylu tego napisu trabant jak na grilu? Bo mam tam otwory zrobione i rozmieszczone idealnie pod ten znaczek z grila:|
koko - 2011-09-30, 21:44
bo to znaczek z tyłu jak masz cwaja na cwaju nie było napisu z przodu
elptakusa - 2011-10-21, 10:49
Koko bębny rozebrane leżą i czekają na Ciebie, na pm posłałem fotki (stan prawie, że nówki)
[ Dodano: 2011-12-15, 21:46 ]
Dobra ktoś chętny na te bębny? Bo trochę mi zawalają.
mariusz_k90 - 2012-04-23, 12:20
witaj!!
jak nikt nie jest zainteresowany to ja chętnie zaopiekuje się bębnami..
mają oryginalne szpilki? moje są cudowane, ktoś zwykłe śruby przyspawał.
elptakusa - 2012-04-23, 20:16
Te bębny już dawno poszły do innego traba.
Ja osobiście mam tył przerobiony na bębny od golfa I, łatwo i przyjemnie się to robi
J.J. - 2012-04-24, 05:36
tylko bębny czy cała tarcza :) ?
Golab - 2012-04-24, 09:45
wszytko :), tarcza kotwiczna tez
J.J. - 2012-04-24, 11:16
a skąd adapter na wahacz ;> ?
Golab - 2012-04-24, 14:13
nie potrzebny, tarcze kotwiczna przymocowana bezposrednio do wahacza z tego co pamientam, robilem to 3-4 lata temu i duzo masla jem , ale jak sa zainteresowani moge zrobic foto, bo wahacze mam luzem na podlodze garazu.
Jak tez dobrze pamientam to koszt czesci byl w granicach 300 zloty za komplet jedna i druga strona, w to wchodzilo 2x( beben, lozysko, szceki+sprezynki, cylinderek, 4xsruby do kola, 4 sruby do mocowania tarczy kotwicznej, tarcza kotwiczna z czpieniem, linka do recznego). Z tego wszytkiego najtrudniej bylo dostac tarcze kotwiczna bo nowej nie mozna bylo dostac wiec na jakims szrocie wyhaczylem, ale reszta z pewexu.
|
|
|