To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

Garażowo Trabantowo - B1 i trabant

Dart Mage2 - 2010-02-26, 15:19
Temat postu: B1 i trabant
Witam! (to mój pierwszy post na tym forum)

Jeślibym pomylił dział to sorki.

A teraz do rzeczy, a więc za niedługo będę mieć B1(nie piszcie ,że się nie opłaca itp.) i interesuje mnie kwestia Trabanta, otóż czasem się na allegro przerobiony na B1 trafi (rzadko), więc jak wygląda odchudzenie tego samochodu z kwestii technicznej (kwestię rejestracji już znam), czyli jaki model najlepiej się nadaje na przerobienie.

eMTi - 2010-02-26, 20:03

Dart Mage2, teoretycznie dasz rade dogadać sie z diagnosta zeby wpisał ci wage odpowiednia bez przerabiania auta ;) ostatnio był taki trab na allegro i rozmawialem z włascicelem to na przeglad pojechał bez srodka tylko fotel kierowcy :shock:
J.J. - 2010-02-26, 20:24

musisz po prostu jakoś wywalić z auta około 100kg ;)
dejmien - 2010-02-27, 12:27

tylko czy wywalając siedzenia, tapicerki, koło zapasowe, półkę, i jadąc z prawie pustym bakiem da się zejść o 100kg? ;)
Greg - 2010-02-27, 14:08

jeszcze na dietę można przejść, i dla zdrowia ponoć lepiej.
Kris - 2010-03-01, 01:31

koło zapasowe albo dojazdówka musi zostać raczej ;]

jeszcze można boczne szyby z pleksi zrobić,
założyć niższe opony i alu ;]
wywalić ogrzewanie też można :D

J.J. - 2010-03-01, 07:27

ja mowie caly czas ogolnie o 601, bo ciezko by bylo 200 kg chyba z polo wyciagnac :)
dejmien - 2010-03-01, 23:18

J. napisał/a:
ja mowie caly czas ogolnie o 601, bo ciezko by bylo 200 kg chyba z polo wyciagnac :)

tu by trzeba było z Jaśkiem zagadać, podobno ważył kiedyś swojego zielonego i udało mu się sporo odchudzić, tzn. konkretnie to rudej się udało ;-)

Golab - 2010-03-02, 17:53

proponuje zeskrobac rdze :P, a tak naprawde to bym sprobowal zaminic duro ma wlokno szkalne czy tam weglowe, porobic formy i sie pobawic :)
dejmien - 2010-03-02, 20:51

tylko czy zdąży zrobić takie przeróbki zanim skończy 18 lat i będzie już miał kat.B :-P
Kaszub - 2010-03-03, 21:03

Ciekawy topik, ciekawy i pożyteczny :)
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale masa własna cfaja to 615, czy 625kg a limit masy własnej dla B1 to 550kg. Zostaje więc 65 - 75kg. Do wpisania do dowodu nowej masy na stacji diagnostycznej potrzebna jest lista przeróbek, więc demontaż foteli nic nie da, bo potem nie można ich znowu włożyć. Oprócz alufelg, wywalenia wszystkich wygłuszeń przychodzi mi do głowy wywalenie/zmiana zderzaków, wywalenie systemu ogrzewania kabiny /jeśli jeszcze jest :)/ no i modyfikacja wydechu. Mały tłumik jeśli dobrej jakości jest skuteczny Nie jestem pewien czy plexiszyby są dopuszczalne.

eMTi - 2010-03-03, 22:42

Kaszub, plexi szyby sa niedopuszczone ;) ale poliwęglanowe tak tylko że takie szybki kosztuja krocie
dejmien - 2010-03-03, 22:42

aż sprawdziłem - wg. książki skurskiego 615 kg
(ciekawi mnie tylko jak się ma DMC wg książki - 1000kg, w dowodzie mam wpisane 920kg)

Golab - 2010-03-04, 10:27

mozesz wywalic fotele, i potem wstawic ale w dowodzie zmienia ci liczbe miejsc :)
billbo-luke - 2010-03-04, 17:23

Zawsze można zrobić tymczasowy stelaż z kartonu ;-)
Można też na przykład wywalić mechanizmy otwierania okien :mrgreen:
I jeszcze... można by wpakować między nadkola, a duro balony z He :-P

eMTi - 2010-03-04, 18:30

gdzies w necie widzialem opis przygotowania malucha na B1 wiec mozna by sie oprzeć na tej wiedzy w przerobce traba
Golab - 2010-03-04, 21:30

ale i tak bede uwazal ze zmiana duro na wlokno jest najlepszym pomyslem :)
Kris - 2010-03-04, 21:55

nie można tylnych bocznych szyb zastąpić pleksi?
przecież na tych szybach można mieć co się chce a nawet możesz je zaślepić w ogóle ;>

eMTi - 2010-03-04, 22:11

Kris, tak ale jak peknie przy wypadku to ma ostre końce i moze cie poranic.. taka wersja policji jest i diagnostów
J.J. - 2010-03-04, 23:09

jesli chodzi o przednią i przednie boczne ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group